لکسوس حدود 18 هزار دستگاه از مدلهای 2010 خودروی HS 250h را برای مشکل ساخت ترانس اکسل هیبریدی فراخوان خواهد کرد. این مشکل میتواند باعث پوشش نابهنگام قطعات شده و احتمال اتصال کوتاه را به وجود آورد. اگر این مشکل رخ دهد رانندهها شاهد روشن شدن چراغهای هشدار و پیامهای خطا خواهند بود. خودرو همچنین وارد حالت امن خواهد شد. این حالت باعث محدود شدن سرعت خودرو و محدوده حرکتی میشود. در موارد نادر سیستم هیبریدی میتواند کلاً از مدار خارج شود.
نمایندگیهای لکسوس ترانس اکسل هیبریدی را تعویض خواهند کرد. این کمپانی ژاپنی با ارسال ایمیل در اواخر نوامبر مالکان خودروهای یاد شده را آگاه خواهد کرد. لکسوس HS 250h به عنوان مدل سال 2010 معرفی شد. این خودرو قوای محرکه مشترکی با تویوتا کمری هیبرید آن زمان داشته و از یک پیشرانه 4 سیلندر 2.4 لیتری به همراه دو واحد الکتریکی استفاده می کند. خروجی مجموع این سیستم برابر با 187 اسب بخار بوده و یک گیربکس CVT این نیرو را به چرخهای جلو منتقل میکند. شتاب صفر تا 96 کیلومتر این خودرو برابر با 8.4 ثانیه میباشد.
HS 250h تلاشی ابتدایی برای ساخت یک سدان لوکس هیبریدی بود اما موفقیتی برای لکسوس نداشت. در سال 2012 این خودرو از سبد محصولات لکسوس آمریکا حذف شد. در سال 2011 تنها 2684 دستگاه از این خودرو فروخته شدند که افت 73 درصدی نسبت به سال 2010 را نشان میداد. لکسوس اخیراً تصمیم گرفت تا دیگر مدل هیبریدی خود یعنی CT 200h را نیز بازنشسته کند. این هاچبک 5 درب نیز فروش کمی در سالهای اخیر داشته است.