زمانی که بحث مهندسی خودروها پیش میآید معمولاً روی پیچیدگی قوای محرکه و یا تکنولوژیهای بکار رفته در سیستمهای اطلاعات سرگرمی و سیستمهای کمکراننده تأکید میشود. البته لکسس به خاطر یک عنصر بسیار مهم اما معمولاً فراموش شده در خودروی جدید خود صحبت کرده و آنهم ساخت صندلیهای راحت است. این خودروساز ژاپنی سه سال را برای ساخت صندلیهایی عالی برای ES جدید صرف کرده است.
صندلیهای این خودرو دارای فریمی آهنی و فوم پلی اورتان دور آن است تا راحتی فوقالعادهای ایجاد گردد. بالشتک تحتانی دارای ویژگیای است که ظاهراً به سرنشینهایی با جثههای کوچکتر اجازه میدهد به راحتی در داخل صندلی نشسته و درعینحال هم حمایت مناسبی از افراد بزرگتر به عمل میآورد.
مشتریانی که به دنبال صندلیهایی اسپورت تر و سفتتر هستند میتوانند صندلیهای بکار رفته در ES F Sport را انتخاب کنند. این صندلیها مستقیماً از LC کوپه الهام گرفتهاند. در مقایسه با قطعات استاندارد، صندلیهای این مدل بالشتکهای جانبی بهتری داشته و حمایت بیشتری از بدن به عمل میآورند.
در کل کابین این خودرو نسبت به نسل پیشین مخصوصاً از نظر متریال بسیار بهبود یافته است. البته سیستم اطلاعات سرگرمی ES همچون همیشه بد عمل میکند. لکسس ES 2019 از ماه سپتامبر وارد نمایندگیها شده و قیمت مدل ES 350 از 39500 دلار آغاز میشود. البته مدلهای F Sport و 350h هیبریدی به ترتیب 44035 و 41310 دلار قیمت دارند.