احتمال نصب پیشرانههای جدید در سدان لوکس لکسس LS از جمله قوای محرکه تمام الکتریکی و سلول سوختی هیدروژن وجود دارد. مهندس ارشد LS آقای توشیو آساهی در مصاحبه با Go Auto استفاده از پیشرانههای بیشتر را تأیید کرده است. یکی از مدیران لکسس که نامش فاش نشده نیز گفته قوای محرکه سلول سوختی هیدروژن مورد استفاده در کانسپت LF-LC زودتر از آن چیزی که فکر میکنید وارد خط تولید خواهد شد.
اگر قوای محرکه یاد شده در سدان LS استفاده شود این خودرو را به اولین محصول کلاس که از هیدروژن سود میبرد تبدیل خواهد کرد. لکسس در حال حاضر LS را با پیشرانه 6 سیلندر 3.5 لیتری بای توربو و نسخه هیبریدی عرضه میکند. مدل هیبریدی دارای همان پیشرانه 6 سیلندر و یک سیستم E-CVT بوده و با یک پیشرانه اتوماتیک 4 سرعته همکاری میکند. این قوای محرکه نیز قدرت 354 اسب بخاری دارد. علیرغم اینکه LS500h در زمان قابلاحترام 5.7 ثانیه از سکون خود را به سرعت 100 کیلومتر در ساعت میرساند اما آساهی تأیید کرده این برند ژاپنی به دنبال بهبود سیستم هیبریدی خود است.
استفاده از پیشرانههای بیشتر در LS شانس فروش و عملکرد بهتر در برابر رقبای مطرحی همچون مرسدس بنز، ب ام و، آئودی، جگوار و حتی تسلا را افزایش میدهد.