در حرکتی که چندان هم دور از انتظار نبود، لکسوس با استفاده از یک موتور توربوی ۲ لیتری چهار سیلندر برای مدل RC کوپه، مدل RC200t را ارائه کرده است. همچنین RC300 AWD با یک موتور جدید V-6 و سیستم دیفرانسیل تمامچرخ متحرک، مدل جدید دیگری است که این کمپانی معرفی کرده است. این مدلهای جدید گزینههای موجود کوپه لکسوس را افزایش میدهند و به این ترتیب، RC در خط IS سدان قرار میگیرد. البته RC200t همین حالا نیز از تابستان سال جاری به بازار اروپا معرفی شده است.
همانند شرایطی که در IS سدان وجود دارد، موتور ۲ لیتری توربوشارژ چهار سیلندر در RC200t قدرتی به میزان ۲۴۱ اسببخار و ۳۴۹ نیوتنمتر تولید میکند. مدل RC200t که منحصراً به صورت دیفرانسیل عقب در دسترس قرار میگیرد، به مانند RC350 دیفرانسیل عقب، از یک سیستم گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک برای انتقال قدرت استفاده میکند. همچنین در RC200t یک پکیج آپشن F اسپورت نیز در اختیار قرار میگیرد (مشابه مدل RC350).
در مدل دیگر، یعنی RC300 AWD، برای پیشرانه از همان پیشرانه ۳/۵ لیتری V-6 مورد استفاده در RC350 استفاده میشود. ولی در حالی که در RC350 خروجی موتور به اندازه ۳۰۶ اسببخار و ۳۷۵ نیوتنمتر است، در RC300 قدرت به ۲۵۵ اسببخار و حداکثر گشتاور به ۳۱۹ نیوتنمتر کاهش یافته است. همانند مدل دو دیفرانسیل RC350، RC300 نیز یک گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک دریافت کرده است. بنابراین میتوان نتیجه گرفت که RC300 در حقیقت یک ارتقا نسبت به 200t نیست، بلکه به عنوان سطح نخست با دیفرانسیل تمامچرخ محرک مطرح است.
به علاوه، این دو مدل هزینه داشتن یک RC کوپه را نیز پایین میآورند. شروع قیمت RC200t از ۴۰ هزار و ۹۳۵ دلار است با ۲۷۸۵ دلار صرفهجویی در مقابل قیمت ۴۳۷۲۰ دلاری RC350 قرار میگیرد. همچنین قیمت RC300 AWD نیز از ۴۳۵۵۰ دلار آغاز میشود. این در حالی است که RC350 AWD به اندازه ۴۵۹۵۵ دلار قیمت دارد؛ یعنی مدل جدید به اندازه ۲۴۰۵ دلار ارزانتر است. البته کسانی هم که پول بیشتری برای خرید در جیبشان دارند، شاید بهتر است گزینهای مانند RC-F مدل ۲۰۱۶ را نیز درنظر بگیرند که در آن از یک موتور ۵ لیتری V-8، قدرتی معادل ۴۶۷ اسببخار در اختیار قرار میگیرد. قیمت اولیه RC-F برای مدل ۲۰۱۶ برابر ۶۳ هزار و ۷۴۵ دلار است.