بالاخره لکسس LC F مشاهده و تولیدش تأیید شد!

0
(0)

چند ماهی بود که شایعات زیادی درباره تولید لکسس LC F به گوش می‌رسید و سرانجام عکاسان تیزچشم دنیای خودرو توانستند این خودرو را در زمان تست‌های جاده‌ای شکار کنند. این کوپه پرفورمنس که در آلمان به تور عکاسان صنعتی خورده دارای سپر جلوی اصلاح شده با ورودی‌های هوای بزرگ است. به نظر نمی‌رسد سپر این پروتوتایپ در نسخه نهایی هم دیده شود اما قوس‌های بسط یافته چرخ جلو پیشنهاد می‌کند که شاید فاصله چرخ‌های روبرویی بیشتر شده باشد.

1889 1024x683 بالاخره لکسس LC F مشاهده و تولیدش تأیید شد!

کلیت طراحی ظاهری خودرو تغییری نکرده اما نسخه اسپورت LC F دارای رینگ‌های سبک‌وزن‌تر و سیستم ترمز کاراتری خواهد بود. همچنین می‌توانیم یک سیستم اگزوز با چهار خروجی را ببینیم که ما را به یاد دیگر محصولات F همچون RC F و GS F می‌اندازد.

1890 1024x683 بالاخره لکسس LC F مشاهده و تولیدش تأیید شد!

لکسس اشاره‌ای به مشخصات این خودرو نداشته اما به نظر می‌رسد ژاپنی‌ها قبلاً کارهای بازاریابی این خودرو را شروع کرده‌اند. همان‌گونه که از تصاویر مشخص است در جلوی این خودرو تیم فیلم‌برداری در یک مرسدس C کلاس کانورتیبل حضور داشته و حدس می‌زنیم این فیلم به مستند فرایند توسعه خودرو ارتباط داشته باشد.

1891 1024x683 بالاخره لکسس LC F مشاهده و تولیدش تأیید شد!

البته بزرگ‌ترین سؤال این است که چه چیزی زیر کاپوت قرار دارد. شایعاتی بی‌شماری دراین‌باره وجود داشته و همه‌ی گزینه‌ها از پیشرانه 8 سیلندر 5 لیتری تنفس طبیعی تا نسخه سوپرشارژردار همین پیشرانه را شامل می‌شود. دیگر شایعات نیز بیان می‌دارند در بطن این خودرو پیشرانه 8 سیلندر 4 لیتری توئین توربو با قدرت 600 اسب بخار و گشتاور 636 نیوتون متر قرار خواهد گرفت. البته این خبرها کمی اغراق شده به نظر می‌رسند.

1892 1024x683 بالاخره لکسس LC F مشاهده و تولیدش تأیید شد!

اگرچه گمانه‌زنی درباره پیشرانه این خودرو زود است اما نسخه استاندارد LC 500 از پیشرانه 8 سیلندر 5 لیتری 471 اسب بخاری استفاده می‌کند. این خودرو شتاب صفر تا 96 کیلومتر در ساعتی 4.4 ثانیه‌ای و حداکثر سرعت 270 کیلومتر در ساعت (محدود شده) دارد. لکسس LC همچنین در نسخه هیبریدی با پیشرانه 6 سیلندر 3.5 لیتری و دو واحد الکتریکی عرضه می‌شود. خروجی ترکیبی این پیشرانه 354 اسب بخار بوده و شتاب آن به 4.7 ثانیه می‌رسد. این خودرو کمی کندتر از LC 500 بوده و سقف سرعت 250 کیلومتر در ساعتی دارد.

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

بین 1 تا 5 ستاره نمره دهید

همچنین ببینید

لکسوس شگفت انگیز در هاوربرد

3 (2) لکسوس به عنوان بخشی از کمپین تبلیغاتی خود با عنوان «اسلاید»، مدل هاوربورد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با امداد لکسوس