سرانجام پس از انتشار شایعات فراوان، لکسس اقدام به معرفی کانسپت LC کانورتیبل جدید در نمایشگاه خودروی دیترویت میکند. این خودروساز ژاپنی بهصورت رسمی اعلام نکرده که مدل LC روباز تولید خواهد شد اما بیانیهی آن نشان میدهد این خودرو جهتگیری آیندهی خانوادهی LC را نشان میدهد و بنابراین احتمال تولید آن در آینده وجود دارد.
تا زمانی که سقف را باز نکنید LC کانورتیبل کانسپت را مشابه نسخهی کوپه خواهید یافت. مدل روباز ظریف به نظر میرسد مخصوصاً اینکه شیشه جلوی خمیده بر جذابیت خودرو میافزاید. حذف سقف ثابت طراحان لکسس را مجبور کرده بخش عقب جدیدی را طراحی کنند. پشت صندلیهای عقب محفظه جدیدی وجود دارد و بخش مرکزی عقب لکسس نیز تخت بوده اما برشهای زاویهدار در اطراف آن صورت گرفتهاند.
خطوط بریده شده در بخش عقب محل پنهان شدن سقف را نشان میدهند اما فعلاً سقفی برای باز شدن وجود ندارد زیرا سخنگوی لکسس میگوید این کانسپت فعلاً روباز است بنابراین سقفی وجود ندارد. البته فضای در نظر گرفته شده برای جا دادن سقف نرم کافی به نظر میرسد.
داخل کابین این خودروی مفهومی شاهد ترکیبی از صندلیهای چرمی سفید و داشبوردی مشکی هستیم. دوختهای زردرنگ نیز باعث تنوع رنگی بخش داخلی شدهاند.
لکسس اشارهای به قوای محرکهی LC کانورتیبل کانسپت نداشته اما به نظر میرسد همان پیشرانهی 8 سیلندر 5 لیتری یا 6 سیلندر 3.5 لیتری هیبریدی مدل کوپه در دل این خودرو جای بگیرد. البته وزن بیشتر سقف و مکانیسم آن باعث خواهد شد این نسخه از نظر شتاب گیری و مصرف سوخت کمی پایینتر قرار گیرد.
لکسس همچنین در دیترویت اقدام به معرفی RC F تراک ادیشن خواهد کرد که نسخهی اسپورت تر از این کوپهی پرفورمنس است.