رونمایی از لکسوس ES فیس‌لیفت

لکسوس ES جدید علاوه بر زبان طراحی جدید این شرکت، سومین عضو این خانواده است که از موتور توربوی 2.0 لیتری چهار سیلندر سود می‌برد.

جلوپنجره دوکی شکل، چراغهای بومرنگی LED، سپرهای جدید تهاجمی و تزئینات کرومی در این خودرو نیز همانند سایر برادران آن مورد استفاده قرار گرفته‌اند. بدین ترتیب، یکپارچگی و همبستگی ظاهری بهتری در این خانواده مشاهده می‌شود که باعث تمایز بهتر و بخشیدن شخصیتی منحصر به فرد بدان‌ها می‌شود.

در داخل کابین، از یک داشبورد با نمایشگر بزرگ‌تر دیجیتال و رنگ‌های قابل انتخاب بیشتر در تریم داخلی می‌توان نام برد. کنترل لمسی سیستم سرگرمی هم به‌روز شده است. توجه به جزئیات باعث شده تا فضای کابین کمی کلاسیک‌تر و لوکس‌تر به نظر برسد. لکسوس ES هیچ‌گاه به‌عنوان یک خودروی هیجان‌انگیز شناخته نمی‌شد اما با استفاده از موتور توربوی چهار سیلندر 2.0 لیتری، کمی چاشنی اسپرتی دران افزون شده است. این موتور برخلاف RX جدید و NX در این خودرو با پسوند T شناخته نمی‌شود.

البته موتور شش سیلندر V شکل 3.5 لیتری هنوز به‌عنوان یکی از گزینه‌های قابل انتخاب این خودرو باقی می‌ماند. مدل هیبریدی ES 300h نیز با پیشرانه درون‌سوز 2.5 لیتری همچنان ارائه خواهد شد.
هنوز اطلاعات فنی و توانایی‌های این خودرو مخصوصاً مدل جدید توربوی آن اعلام نشده‌اند.

همچنین ببینید

بررسی LC 500h جدید 2017

کلاس خودروهای GT پرفورمنس سگمنتی نیست که در آن بتوان ترکیبی از پیشرانه‌ی هیبریدی و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با امداد لکسوس